czwartek, 16 lutego 2017

Nowe DT Cherry Craft - Madośka

Dzisiaj zapraszam do poznania naszej drugiej, nowej projektantki
 


"Witam wszystkich  bardzo, bardzo serdecznie:)
Mam na imię Małgorzata.  W świecie skrapowym posługuję się pseudonimem Madośka.
Mam 39 lat. Jestem żoną wielbiciela muzyki oraz mamą Julka i Franka. Mieszkam w niewielkiej miejscowości o nazwie Sława, gdzie od 12 lat prowadzę kwiaciarnię "Ładne Kwiatki" a od prawie 4 lat kocham się w scrapbookingu. Pasja ta pochłania cały mój wolny czas oraz rujnuje portfel :))) 
W swoich pracach bardzo często używam kwiatów, grafik i tekturek. Jestem maniakalną kolekcjonerką wszelkiego rodzaju przydasi. Już jako małe dziecko zbierałam do pudełka wszystkie cudem zdobyte sreberka i obrazki od gum. Pamiętam, że największym skarbem, jaki miałam w swojej kolekcji, było puste pudełko po tiktakach. I nie zrozumie mnie ten, kto nie pamięta czasów, kiedy zdobycie kolorowej wycinanki graniczyło z cudem. 
Najczęściej robię kartki, które później sprzedaję w swojej kwiaciarni. Jednak albumy to jest to co lubię najbardziej.
Z wielką przyjemnością dołączę do DT Cherry Craft.
Zapraszam Was również na swojego bloga http://madoska.blogspot.com/"

a tutaj kilka prac :)))
 
 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.